2012年2月21日星期二

元朗一天遊

是日2月12日,約同3個朋友去元朗遊玩。
第一站
錦田樹屋
地址:元朗錦田北圍村 (遊樂場側)

                                                                      係紅磡火車站坐西鐵到錦上路站出。 




B出口就見到呢個跳蚤市場,當時大約上午十點幾,可能太早,只得幾檔鋪開左,我地兜左一圈,完重買左懷舊芝麻糖蔥餅食,之後就起程行路出發去錦田樹屋。
跳蚤市場對出有單車出租,傍有條小小既橋,過左穚有好多靚既村屋。
我地一路行一面問路,途經一間叫紅磚屋跳蚤市場,因為時間尚早,市場內都些店鋪未開。
朋友係一間畫廊既店內買左2幅畫,又送左一幅比我,真係令我好感動。
紅磚屋傍行入少少見到一間叫豆花譜既店鋪,見豆花倆個字,我地梗係倆眼發光啦。
祥情請看我的 openrice
食完豆花繼續行,路經好多村屋,村屋係我地4人共同既喜好,大家一面行一面好興奮,真的好希望擁有,我地重走去地產睇下價錢........哈哈~~~
行到不知幾遠有 3 幢剛起好落地玻璃既新式村屋,對出有一座涼庭,我地坐下休息,望住咁靚既村屋流晒口水,幻想自己入去住呀~~~~ !! 附近有 2 個農家賣菜,我就左咁筍仔比大家坐低食。
重買左黃薑
休息完再起程,經過好多村屋,見到個水溏,目的地快到了。
錦田樹屋呀!根連根纏繞著!聽講樹齡超過一百年。
原來有好多旅團都會安排呢個竟點,好彩我地早過d旅行團來到,我地影完相就起程下一站。
大約下午2點幾鐘第一站完成,行出少少就有 601 小巴可以去元朗,車程大約 15 分鐘就到元朗。
元朗係市區,好多人,空氣跟錦上路全完唔同,係元朗鐵路一面係舊墟,一面係新市鎮,我地目的係舊墟

第二站元朗舊墟
地址:元朗南邊圍及西邊圍


舊墟呢面果然真係好舊,呢間屋因為無人住,屋頂生左好多草,重有花o忝呀!
行完舊墟走去另一面既市中心食野,我出發前係屋企上網搵定食店,費事到時晒時間去搵。
 自家人餐廳 元朗安樂路1A-5A水車館里明珠樓地下 ,祥情凊睇我的openrice

原本重有第三站天水圍屏山文物徑,但因為其中2人家中有事一定要走,咁唯有下次有機會再去。
今次既旅程我好開心,我地4人傻下傻下咁遊玩左一天,用口買左多間村屋,又食左好多玩野,遠離市區真係人生樂事! 

沒有留言: