2010年8月31日星期二

開心遇見

無預計會行呢條路,無預計會去八方雲集食鍋貼,更無預計到食錯左坐係我對面個女仔既一隻鍋貼.......
但佢無面黑,佢無一點兒唔高興 ......
我十分之唔好意思,我十分之尷尬 .......
佢唔要我比返佢既錢,佢話佢根本食唔晒 ...... 佢還叫我下次試下食咖哩鍋貼。
我一定要佢收返錢,我話我個心唔安樂 ......,我還叫佢食唔晒下次唔好叫咁多。
我地好客氣,我地好有禮貌,我地寒喧左倆句,就講拜拜!
生活上好多壓力纏著,身邊有好多有機心既人圍著,人生有好多唔開心既發生著 ......
呢刻我很開心,我遇到一個善良既人,遇到一件純真既事 ......
我竟然由走果刻開始開心到返屋企。

沒有留言: