2010年12月12日星期日

生日食飯

學生 Esther 同 Maggie 好客氣咁請我去食飯慶祝我生日。


因為收到一張傳單,有十二種菜式有半價,於是大家抱著一試既心情就走去香港大牌檔食飯。
地方既位置比較遍僻,人流少,入到去地面一層,人唔多,地方細,只得幾張小台同一張長型既大台,我地無選擇上去二樓,因為係樓梯口已經聽到好嘈,相信呢種情況就係以前大牌檔既情景,只係我地想清靜就選擇地下層。
待應有禮招呼好。

上二樓前既樓梯口掛了幾個舊式既相箱。 
酥炸陳皮骨,好香脆,有少許檸檬味,好特別,好好味。
 
風味沙薑雞,雞肉嫩滑,自制沙薑汁好好味。 
湯底好濃味,因為內有細蝦米粒,冬菇絲,炸蒜頭
 
Esther 好有心思自已包既禮物送給我。
原來係外型好靚既香包
好多謝學生們既心意 !

沒有留言: