2010年12月15日星期三

心愛既學生們給我既生日禮物

 好開心收到可愛既學生們給我既生日禮物,開心係收到心意!
上堂中突然拿出一個芒果蛋糕來,超開心係收到心意之餘,芒果蛋糕也是我的至愛!
還送我一張有飛吻既心意咭


跟學生們一樣咁可愛既 Mickey and Minnie


我心愛既學生:小寶,Kathryn,Melissa,Bobo


佢地既內容超可愛,純真!


<我估>左起:小寶 ( 睇條辮就啦!),Melissa ( 肥o都o都好 cute 既面係佢啦!),Bobo ( 無咁瘦係麻!),我 (唔使估都知係我啦,最婑重唔係我?) Kathryn ( hehe...帶口罩實係有公德心既 Kathryn 啦!)
=========================================
同場另一班同學也送我禮物


一個手挽袋寫上 Happy Birthday from your dancers!


Dancer Tommy


Dancer Renata


Dancer Milk


Dancer Chantel


Tommy 解釋這支是用於手指生倒刺時一查即好返架, 當時所有現場女仔都唔知有咁既參品,Tommy 你好勁呀 !
係紫色既帽,I love it!yeah!
真係好多謝大家既心意呀!

沒有留言: