2011年2月5日星期六

新年返鄉下---- 開平

年30 晚跟堂妹返鄉下,主要是睇下自已既祖屋。
四姨同五姨來接我,十幾年無見,但佢地個樣同以前一樣,我一眼就認得佢地,佢地又認得我,我地好開心咁影相。
第一程先去我媽的家鄉 --- 長沙塘

長沙塘村口
沿路行入去既風景
呢間就係五姨既屋
我表姐同個孫女 ( 好似男仔呀 )
鄧仕祠堂
舅父舅母,後面間賣食品既舖就係佢地架啦!
條村有幾個水塘,好靚呀,我鐘意。
都係影返張相做記念先。
係姨媽度食左團年飯就起程去我堂妹既家鄉住倆日,亦即是我爸的家鄉 --- 芙蘆岡
芙蘆崗村口
沿路既風景 
去到堂妹家,見到放了一大箱炮煙花準備晚上出外放。 
農村新年除左有些人眾賭之外,打鼓就是娛興之一,三個小朋友各人付責一種樂器合力做一場 show ,真是有辨有眼架! 
晚上睡的床 
呢間就是村內其中間碉樓,碉樓係開平市最出名既世界文化遺產
呢間就係我地既祖屋,已經無人住,屋頂生出一支支既小樹技,好得意。
村內風景
呢度也都係我地祖先既地,因為無人用,被隔壁的人借用左。
年初一食過早餐之後,一行十幾人包車去赤坎古村。
呢度就係有 350 多年歷史,清朝順治年間的赤坎古鎮, 電影《保衞四邑》,《東山飄雨西關情》,最近既就有《讓子彈飛》都係係呢度取景。
後面果位搶我鏡! 
呢個旅遊景點係免費既,我個口食緊野呀!

但要穿古裝就要比 $5  ,我聽到傍邊既讚我靚呀!hehe....
園內有好多賣食品既小檔 
好多野賣呀!
出返去不遠就有幾條赤坎古街
沿路有煙炮賣 ,也有其他食品賣
之後再坐包車去自力村

自力村既公廁好靚
因為入場費要 $60 一位,大家都覺得太貴,所以影幅圖當作去左就算,園內只有不同型式既碉樓,咁睇我地自己條村既碉樓咪算囉!
唔入場唯有係問口影相,哎吔!比人箍頸!
之後返堂妹屋企食晚飯。
呢種叫做牛欄棵,係用米做,好好食架! 但姨媽比我果D無咁好食,可能係D米唔靚喎。
年初二中午再返去姨媽度食團年飯 
好多餸呀!連豉油有 9 碟餸,佢地習慣食鹹,唔係咁岩我,但實在整得好好味,我都食左好多啊。
姨媽和表姐要我帶菜乾,粽,熟左既鵝雞和一些鄉下食品返香港,哎吔!好重呀!
下午 3 時從義祠坐車8點返到屋企。
我好開心,可以見到親人同埋食有機餐,因為農村人係自已種菜自己食架,最重要都係返到自已既祖屋,好想有錢重身起過間屋自已住!

沒有留言: