2011年1月28日星期五

Farewell 學生 - 旺順火鍋牛肉專門店

學生 Tommy 要去外國讀書,我和同學們一行 8 人走去旺順火鍋牛肉專門店打邊爐,我係第二次到呢間食肆,店內裝修簡單,地方唔算大,除左一個大廳之外,還有兩個六人及十二人的廂房,呢度食物非常新鮮,食火鍋一定要食物新鮮既,我相信一分錢一分貨,所以我甚少到任食既火鍋幫趁。

本地手切肥牛,新鮮同有牛肉味,正!
              聖子皇,肉爽脆,新鮮
羊片
鮮魚片
炸腐皮卷,好好味,食落雖然有油味,但腐皮味好香,大家十分愛好,最終都忍唔住要叫多一份。
特級肥年,價錢比本地手切肥牛貴,但我覺得比起來,本地手切肥牛有甜味多些。
好似叫做<蘇杭餃>,我超喜歡呀,內有香菇同少豬肉,香菇味非常香,正呀!
桂花蚌,刺身食非常鮮甜,讚!正!
還有自製墨魚丸,真正內有墨魚,正!脆肉鯇片,肉質結實,一樣都係新鮮。
豆腐,山筋,雜菜,稻庭烏冬,啤酒,蘆薈汁,酸梅湯
醬料每位十元,前菜;前菜兩碟又十元
是日 8 人共 $2008
價錢中上,但食物新鮮先係最重要。

沒有留言: