2011年10月20日星期四

有福同享!有難.........

從無諗過要人幫,由細到大都係我去幫人,甚少要求他人幫。

只係一次既隨便講講,得來既答案係:
一個話佢自己都唔掂,甚可以幫你,重要好嬲咁搬出一大堆理由...... 指我不是。
哈哈~~~唔係見到他人有需要幫就去關心架咩?嬲既因由係咩?係因為你需要付錢出來幫?

一個話會幫你搵份工,我有生之年只要有能力做事,我就唔需要人幫啦!只怕係自己體能無能為力,到時你請我都無力去做。                             再講相識咁多年又甚會唔知佢為人係甚呀!對出面朋友會盡心盡力..........
一個唔出聲,已知佢無可能幫我。

一個叫我自己搵政府養!即係佢地有事我去幫就係理所當然(我曾義無反顧幫過他們!),但我有事就叫我去搵政府.........

一個又係話自己都養唔掂自己.......

其實就算佢地唔開口講我都知會係咁,只係親耳聽落就真係唔好受!由細到大咁多問題我都極少要求佢地幫,將來都會係!
有福同享!有難......... 算吧啦!希望大家都一直安隱,大家都唔而要人幫,咁大家就可以有福同享!

沒有留言: