2010年11月28日星期日

印尼餐廳1968

今日中午放學同學生係銅鑼灣搵地方食飯,但到處都是人山人海,我一向要等位就我令願食,行左好多地方,終於走到較遍既禮頓道,見到一間印尼餐廳,大家都好想試下。
廳內環境很舒服,最適合坐下慢慢同朋友飲野吹水。



印尼炒麵 $68,麵一到,啊!甚解跟 memu 既圖完全唔同?細蝶左同外貌無圖片咁靚,我壞疑之下問個待應,佢態度好不友善咁答<係>就走開左,咁無可耐何都要接受啦,呢個印尼炒麵味道濃郁,內有少許菜,有 4 隻蝦,非常好味,我地每人分得幾淡,實在唔夠喉。
 
軟縠蟹卷 $48,內有軟縠蟹同一些類似粉絲既,味道普通。
食完倆份食物,一直坐左好耐都未有第三份到,追問之下,個待應個樣好 cool 咁行去查,睇佢地幾個待應吱吱噚似可能送錯左去另一張台比人食左,再等之下薄餅終於拿到來,但個待應無表示歉意就行開。 
薄餅 $18,有兩片,每片 $9,都算貴囉,但好好味,我一面食一面樹起手指不停讚,值得推介。
若然待應態度好些我都會再來,但... 我一定唔會再幫襯囉。

沒有留言: